Stockholmsbrudarna är här

Hejsan, vi är två tjejer som heter Klara och Angelica. Vi är kompisar och tycker mycket om att skriva. Båda har två olika bloggar som de skriver på själva men en dag så beslutade de sig att "fästa ihop" sig på en och samma blogg, för att använda våran kunskaper om mode, skönhet och även nöjeslivet i Stockholm, tillsammans.

Om bloggarna:

Klara: Jag är 15 år och jag bor i Stockholms innerstad. Jag älskaar verkligen min stad men skulle kunna tänka mig att bo i Norrland p.g.a den vackra naturen där. Jag lyssnar mycket på musik och då är det oftast blanding mellan lite "svenskpop" och indie så som Broder Daniel, Elmo, Sarek, Bwo och Abba men även Yves Larock och Alex C feat Y-ass funkar för miiig!. Jag klär mig oftast i sköna men snygga kläder så som olika sneakers, teeshirts eller jeans. Klänningar av olika slag fungerar alltid!
På min fritid så tycker jag om att shoppa, pyssla, rita, rida, scouta (scouting friluftsliv) och jujutsu och vara med min familj. Min blogg heter www.ubberstubber.blogg.se. Skulle vara trevligt om du besökte den!
puss.

Nu överlämnar jag ordet till min vän Angelica här:

Angelica: Ja vad ska man skriva, jag är 15 år och lever på stockholms vilda gator där det händer ett och annat. Livet i "Schteeckholm" kan uppfattas som överklass, flertals med affärer men det är inte det hela...
Musiken i mitt liv är mcr, celin dion ( haha) , oj vad svårt jag lyssnar på allt som flyger förbi, ha ha .
Kläderna som gör mitt liv är oftast stilrent, nån shorts med linne med tryck . Pumps sätts på kvällarna med färgglad klänning med glatt smycke. Vad tänker jag för mode?, oftast tycker jag att modetidningarna har fel , t.ex. dessa utsvängda jeans , ush hur kan man bära det?!?
Spela teater och vara aktiv i politiken är viktiga saker för mig , jag vill och försöker bli insatt i det. Träning och hälsa är viktigt i mitt liv, rökning är överskattat.


De senaste månaderna kommer vi berätta om vårat drömmål , PLATTA MAGAR, kanske inte så ovanligt . ? Men vi har iallafall ett schema som är ganska tufft, inget godis och massor med situps ingår där.
SÅ nu de senaste inläggen kommer ni höra mycket av detta.  ♥


©Dagens drink

















Kommentarer
Postat av: Photoflikkan

hahhahahahaha vår dröm är platta magar. Det låter som om vi är riktiga fetton, haahahahahha XD

2008-10-11 @ 14:45:42
URL: http://ubberstubber.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0