Sandhamn is the shiet!

Igår tog jag båten till sandhamn, med några kompisar och en designer som heter Inger, som var riktig fräck och cool för sin ålder. Hon designar ialllafall allt från afrika kollektioner till nutidens mode, blommigt och villt.
Halv 11 skulle båten komma in och åka iväg, men det var fullt så vi fick ta extra båten , till Vaxholm .
Somtur fick vi tag i Inger som var på den andra båten.
Hon började skratta när jag sa att jag var 14, för jag känner mig verkligen inte som fjorton.
Men det blev många glada och varma skratt på stranden och vid ett bageri ,  supergulligt!
Dagen slutade med glass i gamla stan, äpple , kokos och blåbär   satt på min strut, yummmie.

Kan väl sammanfatta dagen som: Om du inte har varit där , åk dit ! ♥

// Angelica


Kommentarer
Postat av: a n n a

Stockholms skärgård är vacker!

2008-07-28 @ 21:07:13
URL: http://annaoting.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0