Vad ska man se på bio?

Funderar på vilken film man kan se på bio nu? Mama Mia, nää jag vet inte, den kan vara bra men inte riktigt min stil, för mycket sång o fröjd..fast det är inget fel med det.
Arkiv- X, ett stort plus för den filmen, jag vill såå gärna se den, för att när jag var liten satt jag som fastklistrad i deras böcker, synd att ingen vill gå med mig på den. Vill du?

Sex and the city, verkar vara bra? Lagom roande för mig.. nää jag vet inte längre...

Denna "sak" flög förbi, hihi, det ser ut som en vante?

....livet är ett mysterium...


// Angelica

Kommentarer
Postat av: Ingrid's fotoblogg ^^

svar; tack!

2008-08-11 @ 21:33:43
URL: http://svartvitnagellack.blogg.se/
Postat av: chrischrill

Man ska vänta och se nya filmen med Jack Black och Ben Stiller - Tropic Thunder eller något sådant heter den. Verkar rätt bra :)

2008-08-12 @ 18:13:30
URL: http://chrischrill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0