Ny frissa, nöjd, kvittot-en fröjd!

Jaa, vad kan man säga. Souk  haricare har gjort det igen, att få min vilja igenom. Så svårt nuförtiden med hårklippning, finns så många usla frisörer som klipper snett och för kort, ush, sånna vill man inte ha!
Jag bad om att få mer volym i mitt livlösa långa hår och det blev asbra, klippte bara lite på längden och så massa med uppklippt, superfräsht! Nöjd med resultatet blev jag iallafall. Trots att det bara kostar 290:- är det 100
0 :- värt! (tyvär så ser jag hemsk ut, samtidigt som jag prövar en bikini..!) (därför förminskar jag den, mohaha)


,

Ni trångsynta människor kanske inte märker meningen med att jag lägger upp ett kvitto på min blogg...
 

//Angelica ♥

Kommentarer
Postat av: chrischrill

halla är det inte öppet köp på ditt hår?



"fan, det blev inte bra, jag vill ha tillbaka mitt hår!"

2008-08-11 @ 21:50:32
URL: http://chrischrill.blogg.se/
Postat av: Angelica

Nej tyvär var det inte det, jag som vill ha tillbaka det =( :D

2008-08-11 @ 21:51:44
URL: http://stockholmsbrudarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0