Nattbloggar , Ny frisyr!

Idag, blev det en tripp till Souk haircare, dags att klippa mig ! Dagen innan var jag så stressad, hade ingen aning om hur jag skulle klippa mig, men det löste sig tackvare min favoritfrisör , Pontus , så söt och otrolig trevlig ( ja, han var gay, och det står han för , POWER! ) , han visste exakt vad jag ville ha och stylade mitt hår perfekt!
Tack käre Pontus för pratstunden och håret! hihi så söt gay han är =) <3 fast ibland skrämde han mig lite ....:P
Bilder kommer läggas upp på bloggen, konstigt nog både när vi tog för och innan bilderna så gick vi in till mansavdelningen , jaja!



Dessa nattbloggandet tar verkligen kol på min tidsrytm. Jag har nu vaknat ganska sent varje dag ( tiden är förbjuden frukt som icce kommer att avslöjas) .

Godmorgon ♥ //Angelica

Kommentarer
Postat av: E. Riley Page

Godmorgon!

/e

2008-08-08 @ 05:14:49
URL: http://cyanatra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0