Fruit Basket, vad kan man säga !

Jäklar, dam,  fan, skit, hur kan man skapa denna film, så jäkla underbar!

Fruit Basket är en såkallad anime, denna genre är skapad i Japan och är mycket populär, över hela världen.
Animen har både gett mycket positivt men även tar folk det negativt, tyvär har inte alla smittats av beroendet, vilket är oförståndligt. 
Denna  anime  är en blandning mellan mycket skratt och glädje men också sorg och rädsla, perfekt !

Jag fick låna alla avsnitten på DVD, satte mig och kollade igenom alla dvd:erna enda till kl: 4, fan , hur kommer det sig att jag bara svär . . . . nej svaret är inte att den är dålig, jag verkligen gillar den, man lär sig så mycket och tänker på hur man ska bättra sig, vilja bli en bättre medmänniska. Jag kan säga att jag har ändrat mig tackvare denna film, den ger ut så otroligt bra budskap.

             

5/5 - Ni vet att jag är snål, men detta är ett undertag .
// Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0