Förlåt *bugar mig*

*bugar * *niger* Förlåt, jag har verkligen haft otroligt mycket att göra, tack vare en viss person ......så det är inte att jag har tröttat på er eller att skriva bloggen. Men nu är jag tillbaka, med min kamera( förhoppningsvis) !

Idag har jag gått omkring i skansken med mina kompanjoner Lisa, Mika och "Mumin"( glömt hans namn , får tillfälligt namn), i olika 1800-tals hus , det vart kul fast mitt huvud var som en kokande MUSTIG (haha) soppa. Mina fötter är nu på stabilitetshus.

Planen för idag ska jag dra iväg med Cicci, Sara, Chrill, Carro , Helena och Kajsa, o vi ska ha sörjekalas tackvare att skolan har börjat! Vi ska väl käka på resturang, Indisk faktist, skit vad gott !



Det kanske ser ut såhär på Helenas bord när jag kommer dit, vem vet? ;)

// Angelica♥

Kommentarer
Postat av: chrischrill

Käka på indisk restaurang? Var fick du det ifrån? :P



Det var väl en härlig kväll ändå ;)

2008-08-20 @ 20:22:27
URL: http://chrischrill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0